همه ما معمولا روزانه به کارهای مختلفی می پردازیم و معمولا برای انجام این کار ها برنامه ریزی می کنیم.اما گاهی اوقات با توجه به برنامه ریزی که برای انجام کارهایمان انجام داده ایم،به همه آن ها نمیرسیم و در پایان روز این سوال برایمان ایجاد می شود که زمان خود را چگونه گذرانده ایم.برای حل این مشکل که تقریبا همه ما با آن مواجه هستیم نرم افزاری وجود دارد که به ما در مدیریت زمان و پییگیری زمان های صرف شده کمک می کند.امروز و در بخش اخبار بابانو با معرفی اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl همراه شما هستیم.شما را به مطالعه ادامه این مطلب کاریردی دعوت می کنم.
اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl
درمورد این نرم افزار گوشی های هوشمند باید بدانید که بزرگترین نکته منفی این برنامه دردسترس نبودن از داخل ایران است؛
اما ویژگی برجسته آن وجود نسخه مرورگر است که امکان استفاده از آن را در کامپیوتر نیز فراهم میکند.
- Toggl اپلیکیشن ساده ای است.
- پس از ورود به حساب کاربری خود، شما به صفحه اصلی برنامه منتقل میشوید.
- اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl دارای سه صفحه است که در ادامه به توضیح هر صفحه و کاربرد آن خواهیم پرداخت.
قابلیت کاربردی صفحه اول اپلیکیشن Toggl
- در صفحهی اول،میتوانید کار هایتان را وارد و ورودی های قبلی را مشاهده کنید.ممکن است شما وارد کردن برخی کارها یا زمان صرفشده برای آن ها را فراموش کنید،قابلیت کاربردی این بخش آن است که می توانید کار خود را صرفا آغاز کنید. دراین صورت،برنامه محاسبه زمان را شروع میکند و هر زمان کار به اتمام رسید،با متوقف کردن آن،خود به خود زمان آغاز و پایان آن ثبت میشود. این موضوع واردکردن اطلاعات در این برنامه را بسیار ساده تر میکند.
- علاوه بر این، در اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl میتوانید با کشیدن کارها به چپ، آن ها را پاک کنید یا با کشیدن هر کدام به راست، کار مدنظر را ادامه دهید.
- علاوه بر این،می توانید برای کار های خود برچسب انتخاب و آن ها را در پروژه های مختلف دسته بندی کنید. این موضوع زمانی مفید واقع میشود که بخواهید گزارش های مربوط به هر پروژه یا برچسب خاص را مشاهده کنید. البته درحالحاضر، اعمال فیلتر روی گزارش ها فقط ازطریق وبسایت دردسترس است.
بیشتر بخوانید:نرم افزار Edge جایگزین اینترنت اکسپولر یا اینترنت اکسپولری دیگر؟
صفحه گزارش های
- در صفحه گزارش ها، میتوانید بازه زمانی مدنظر تان را از بالای صفحه انتخاب کنید.
- در این صفحه،مجموع زمان صرف شده در این بازه، نمودار میلهای زمان صرفشده،نمودار دایرهای و مجموع زمان اختصاصدادهشده به هر پروژه را مشاهده می کنید.
صفحه سوم برنامه Toggl
در صفحهی سوم،میتوانید با مرتبط کردن تقویم خود، رویدادهای تقویم را مشاهده و با انتخاب هریک، آن را بهعنوان ورودی در برنامه اضافه کنید.
دیگر امکانات اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl
دیگر امکانات سرویس Toggl شامل:
- امکان ساخت فضایهای کاری (Workspace) مختلف
- افزودن افراد دیگر
- و امکانات پولی هستند که این ها صرفا ازطریق وب سایت دردسترس می باشند.
درمجموع،اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl برای کار های ساده کاربردی است؛ اما با امکانات موجود در نسخهی وب، میتوان گفت جای کار بیشتر دارد.
گفتنی است کاربران iOS و اندروید نیز به ترتیب امتیازهای 4.8 و 4.4 را به این برنامه داده اند.
هم اکنون می توانید این اپ را برای گوشی خود از طریق لینک های زیر دانلود کنید.
در این قسمت نکات مثبت و منفی این برنامه را به صورت خلاصه و موردی برای شما بازگو می کنیم تا بهتر و بیشتر با آن آشنا شوید.
نکات مثبت
- سادگی
- امکان مشخصکردن پروژه
- امکان محاسبه زمان صرفشده ازطریق اپلیکیشن
- گزارش های نموداری مفید برای بازه های مختلف
- امکان افزودن ورودی از تقویم
نکات منفی اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl
- در دسترسنبودن از داخل ایران
- ایراد نرم افزاری که پس از بستن برنامه، باعث خروج از حساب کاربری میشود
- در دسترس نبودن بسیاری از ویژگی ها ازطریقاپلیکیشن مدیریت زمان Toggl
سایت فروشگاهی بابانو به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های فروش آنلاین محصولات دیجیتال شناخته می شود
که در زمینه تکنولوژی و فناوری فعالیت می کند.
این وبسایت علاوه بر فروش محصولاتی چون لوازم جانبی موبایل و تجهیزات شبکه دارای پایگاه خبری است که
شما می توانید به روز ترین خبرهای فناوری های روز دنیا را در آن ها مطالعه کنید.
در آخر امیدواریم که معرفی اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl برای شما مفید بوده باشد.منتظر نظرات شما هستیم.