وارد شوید ثبت نام

تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین با استفاده از قابلیت جدید

بازدید: 2,039 بازدید
تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین با استفاده از قابلیت جدید

فیس بوک شرکت پشتیبانی کننده اینستاگرم به تازگی قابلیت جدیدی را به این نرم افزار کاربردی اضافه کرده است.این قابلیت جدید تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین است.در حال جاضر فیسبوک و اینستاگرام هدف خود را به خرید و فروش آنلاین معطوف کرده اند، که این کار با هدف بهبود فروش کسب و کارهایی است که در صفحات خود در این دو اپلیکیشن فعالیت می کنند.برای مطالعه بیشتر این خبر با ادامه مطلب با ما همراه باشید:

تبدیل پیج instagram به فروشگاه اینترنتی

قابلیت جدید فیسبوک با نام Facebook Shops می تواند پیج شما را در خود این برنامه و برنامه اینستاگرام به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کند.

به گفته فیسبوک  این قابلیت به کسب و کارهای کوچکی که به خاطر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک می‌کند.

این ویژگی را می توان حرکت بزرگی در جهت پیشرفت و گسترش تجارت الکترونیکی دانست.

با استفاده از قابلیت تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین صاحبان مشاغل می توانند یک بخش “فروشگاه” اختصاصی در صفحه فیس بوک

یا اینستاگرام خود ایجاد کرده و کاتالوگ محصولات خود را برای مرور و خرید کاربران در آن قسمت قرار دهید.

مهمترین نکته در استفاده از این ویژگی این است که، خریدها در صفحه فیس بوک یا اینستاگرام شما اتفاق نمی افتد.

بلکه مشتریان شما از صفحه محصولات موجود در پیج به وب سایت فروشگاهی تان هدایت می شوند.

بیشتر بدانید:گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام ؛فقط در چند ثانیه جادو کنید!

چگونه مشتری بیشتری داشته باشید

مشاغل می توانند در اینستاگرام مشتریان خود را از روش های مختلف جذب کنند.

در اینستاگرام فیس بوک می توانید کاربران و طرفداران رسانه های اجتماعی را با ترفند های مختلف به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

به این منظور می توانید قرعه کشی ها و مسابقاتی را در پیج های کاری خود راه اندازی کنید.

میتوانید با استفاده از این روش به این طریق مشتریان را افزایش دهید.

یکی دیگر از کار هایی پس از تبدیل پیج instagram به فروشگاه اینترنتی انجام دهید این است که

می توانید برای فروش بیشتر محصولات خود به صورت اینترنتی

در فضای مجازی انجام دهید این است از خرید تبلیغات فیس بوک برای لیست محصول خاص خود استفاده کنید.

همچنین بهترین و بزرگترین مزیت این ویژگی این است که دارندگان پیج های فروشگاهی با استفاده از آن می توانند

با مشتریان بالقوه در مسنجر، واتس اپ و دایرکت اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

به نظر می رسد که در آینده اینستاگرام از این قابلیت به شکل گسترده تری استفاده خواهد کرد

و در آپدیت ‌های آینده می خواهد قسمتی از اپلیکیشن را به فروشگاه اختصاص داده و آن را جایگزین تب «Activity» کند.

چگونه مشتری بیشتری داشته باشید

بیشتر بدانید:آموزش اینستاگرام :مرحله مقدماتی ثبت نام و پست گذاری!

مطلب جالب دیگر درباره ویژگی تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین

یکی دیگر از ویژگی های جالب اینستاگرم،این است که قرار است با پخش زنده یا همان لایو برنامه ترکیب شود.

در واقع قرار است که فروش به صورت آنلاین در لایو اینستاگرام پشتیبانی شود.

این ویژگی در ماه های آینده به اینستاگرام و فیس بوک می آید.

برند ها و اینفلوئنسرها با استفاده از این قابلیت می توانند قبل از شروع لایو محصولات یا لینک مورد نظر خود را در پایین صفحه پین کنند.

این اقدام می تواند بزرگترین ستاره های اینستاگرام در این برنامه نگه داشته

و از مهاجرت آن ها به برنامه هایی مانند YouTube که روش های بیشتری برای کسب درآمد دارند،جلوگیری کند.

بیشتر بدانید:اینستاگرام می‌گوید که چطور از هوش مصنوعی برای بخش اکسپلور استفاده می‌کند

مطلب جالب دیگر درباره ویژگی تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین

سخن پایانی درباره تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه آنلاین

فیسبوک در حال حاضر نیز در حال آزمایش راه ‌هایی است تا مشتریان را به تکرار خرید از این کسب و کار ها تشویق کند.

نظر شما درباره این ویژگی جیست؟آیا ارائه این قابلیت می تواند برای کسب و کار ها مفید باشد یا خیر؟

نظرات خود را در این باره در بخش دیدگاه ها با درمیان بگذارید.

شما می توانید دیگر مطالب خبری و آموزشی تکنولوژی را از بخش وبلاگ سایت فروشگاهی بابانو مطالعه کنید.

دسته بندی اخبار نرم افزار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twenty − twenty =

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت